Thursday, October 7, 2010

SERIUS TAPI SENGAL...apekah???

Salam...gud evening (dwibahasa ok!!!)

FB...FB...FB...miss u!!! Don't know what to do but seriously I need a looooooooong rest from FB, yup...after the psychotic phase that I went through for the past few days...FACEBOOK PHOBIA...SERIOUSSS

Thanx to all who keep on calling and messaging and gave supports. I'll never survive in this world if I were to walk alone...thanx guys!!!

Whatever happened on me, I need to smile...^_^. Have u ever read or heard of a book entitled P.S I LOVE YOU??? The book said "today, give a stranger one of your smiles. It might be the only sunshine he/she sees all day"...so, just smile ok!!! hehe...Silly me rite??? Yes, I know!!!

Ok...back to bahasa ibunda:

Sekarang baru sy faham apa yg housemate sy ckp kat saya 'NIK, KO MEMANG SERIUS TAPI SENGAL'...hurmmm...thanx guys!!! Dulu serius skrng dh betul2 sengal...kan3??? Sy pun rse cam sy lagi banyak sengal dari serius skrng...hurmmm, xtau nape...mybe sbb sy rse cm banyak benda yg sy give up, xtau nak bt apa...so, bila dh bosan2 n boring2...apa lg, jadi la sengal yang teramat. Serius macam...

Ya, sy mengaku...dulu saya serius ngan apa yang sy buat, sekarang sy banyak main-main. Jd, sekarang...saya nak jadi serius balik...serius macam....

SERIUS MACAM DALAM GAMBAR NI KE???


Thanx Tiqa for the photo...tanpa Tiqa, sape la sy...hahahaha (xde mood nk share photo kt FB)

Gambar ni menyedarkan sy supaya sy kembali m'jd serius...thanx kawan!!! kalau awk xbt photo sharing kt ym smlm, xde maknanya sy sedar yg sy patut jd serius balik...hahaha...thanx a lot...I LOVE YOU KAWAN!!!

No comments:

Post a Comment