Tuesday, October 5, 2010

FANATIK...

Hari ni sekali lg m'beri pengajaran kpd diri sy. Hari ni jgk tlh menjadikan sy seorang photophobia. Mula2, setiap benda hanya akan bermula hanya sekadar suka2, mcm sy, setiap gambar yg sy ambik hanyala untuk tujuan ekspresi emosi diri, suka2 dan sy percaya gambar tu jugak akan menggambarkan kreativiti diri yg ada dlm diri sesiapa pun...tp hr ni, percaturan sy silap sama sekali...

Saya paling benci bila lelaki sanggup berkata 'SAYA SANGGUP TINGGALKAN MAKWE SAYA UNTUK AWAK'...sbb sy xsanggup bt makwe kamu cmtu w/pun sy xknal pun sape makwe kamu. Berani kamu ckp mcm tu kat inbox @ chatroom sy??? Maaf, sy kena remove kamu dari friendlist sy...mcmana kamu boleh jatuh hati ngan sy hanya dngn tngk gmbr2 sy??? AWK GILA KE??? Kamu pernah jumpa sy secara real ke??? xpernah kan...jd, apa alasan kamu utk kata kamu tertarik ngan sy??? Kamu xtau ke yg sy 10x lagi serabai dr gambar2 sy tu, 10x lagi teruk dr gmbr2 tu, 10x lg buruk dr gmbr2 tu...awk xprnh t'fikir ke ntah2 gmbr2 tu bkn sy...

Apa ada pada saya??? Saya xde apa2 pun...jd jangan kacau sy!!! Saya sengaja mempoyokan diri sy bila b'gambar, xpernah plak sy terfikir, dlm poyo2 sy posing tu pun ada jugak yg tertarik...kalau sekadar minat sy xkisah, tp kalau dah selalu sangat kamu ganggu sy...tu dh cukup melampau sy rasa...pendekatan kamu tu xkena...ngan perempuan lain kamu boleh buat mcm tu tp bkn ngan sy...kamu membuatkan sy rasa xselesa, sbb kamu terlalu fanatik tu la yg m'buatkan sy rse sngt rimas dan menakutkan...TOLONG UBAH PENDEKATAN!!! TAPI JANGAN DENGAN SY, BUAT KT P'PUAN2 LAIN...FAHAM???

No comments:

Post a Comment